Wysłany: Wto Maj 18, 2004 5:11 pm ul. Rzeźnicka-budowa
Na ul. Rzeźnickiej odbudowują pruskie koszary. Budowla nawiązuje oczywiście do starej architektury, wręcz się w nią wtapia. Wrrr... dajcie mi tego architekta. :gin:
Też tam byłem ... Nic nie mówiłem ,bo nie chciałem Was i siebie denerwować :(
Zauważcie te charakterystyczne tafle ciemnego szkła , są w każdym budowanym obiekcie -jakaś mania ?
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuje się, zarobiony jestem !
I właśnie tego ciemnego szkła nie rozumiem. Szyby są po to, żeby oświetlić wnętrze naturalnym światłem, a ciemne, takie wielkie? Trochę mi sie kojarzą z ciemnymi okularami osiłkowatych goryli. No, ale jest też pewien postęp. Ściany są ustawione pod kątem 90 stopni do podłoża, podobnie dach, pełni tu funkcję dachu, a nie zjeżdżalni saneczkowej. Ale ogólnie i tak d... przez wielkie D.
koszmarna maniera z tym szkłem nie wiem, moze oni wszyscy mają już w tych komputerach plik "ściana ciemnego szkła" i tylko robią kopiuj - wklej. nie traćcie jednak wiary w młode pokolenie.
poza tym architekt rysuje to, co chce inwestor...
Ładna pocztówka z widokiem na koszary od strony Żabiego Kruka. W miejscu tych kamieniczek po prawej obecnie znajdują się wieżowce i przedłużona Toruńska.
_________________ Frakcja Miłośników Niewygodnych Kin
--------------------------------------------------------------------------
Až dojde moja poslední hodina, pochovajte mňa do bečky od vína
--------------------------------------------------------------------------
,,Ciemne szkło,, polega na tym, ze od wewnatrz widac otoczenie prawie normalnie, a z zewnatrz nie zobaczy sie nic - zadnych nóg ładnej recepcjonistki czy -kto tam pracuje ani w ogole niczego. Jak z weneckim lustrem ...